понеділок, 17 березня 2014 р.

Масляна - час балувати себе млинцями :)

Масляна - час балувати себе млинцями :)



Сьогодні Борис розповість, як приготувати млинці з різними начинками і красиво подати їх до столу.



У сьогоднішньому міні-випуск Любов розповість, як швидко і смачно приготувати улюблений гарячий шоколад :)




Цукерки? Ні, не чули :)

Цукерки? Ні, не чули :)
Цукерки? Ні, не чули :)
Цукерки? Ні, не чули :)
Цукерки? Ні, не чули :)
Цукерки? Ні, не чули :)
Цукерки? Ні, не чули :)






Не дай Бог опинитися перед таким вибором :)))

Не дай Бог опинитися перед таким вибором :)))



Маленький пустун! :)

Маленький пустун! :)






Ще один рух,господиня, і ти в мені розбудиш звіра...ти мене знаєш! :)

Ще один рух,господиня, і ти в мені розбудиш звіра...ти мене знаєш! :)



Кружка для лінивих :)

Кружка для лінивих :)






Сендвіч мого дитинства :)

Сендвіч мого дитинства :)



Зберігаємо собі на стіну :)

Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)






Піду насплюсь :)

Піду насплюсь :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика