субота, 1 березня 2014 р.

Скільки варити яйця? Все залежить від вашого смаку :) Забирайте на стіну, щоб не забути

Скільки варити яйця? Все залежить від вашого смаку :) Забирайте на стіну, щоб не забути

Скільки варити яйця? Все залежить від вашого смаку :) Забирайте на стіну, щоб не забути



І я хочу собі:)

І я хочу собі:)



Хочу-хочу:)

Хочу-хочу:)
Хочу-хочу:)
Хочу-хочу:)
Хочу-хочу:)
Хочу-хочу:)
Хочу-хочу:)






Для великої родини:)

Для великої родини:)



Умммкак смачно:)







Я б з'їв...:)

Я б з'їв...:)
Я б з'їв...:)
Я б з'їв...:)
Я б з'їв...:)
Я б з'їв...:)
Я б з'їв...:)



Смачна оселедчик на п'ятничний вечір :)







Сендвіч мого дитинства :)

Сендвіч мого дитинства :)



Цезар рол :)



Інгредієнти:

майонез - 1/3 стак.
гірчиця - 1/2 ч. л.
часник(роздавлений) - 1 зуб.
філе куряче (готове, подрібнене) скл.
Пармезан(тертий) - 30 г
Салат (Кресс-салат, у мене рукола, можна простою зелений салат, кількість за смаком)
Лаваш(тонкий, 1-2 аркуша)

Приготування:

Змішайте майонез, гірчицю і часник. Майонез я роблю сама.

Добре перемішайте з куркою, пармезаном і салатом.
Помістіть суміш на лаваш, скрутіть, поріжте на невеликі роли.
Приємного апетиту!






Всім відмінного настрою! :)

Всім відмінного настрою! :)



Фруктові дерева для вечірки! :))

Фруктові дерева для вечірки! :))






Бабуся спробувала :)

Бабуся спробувала :)



Зловив разом з гарніром :)

Зловив разом з гарніром :)






Зберігаємо собі на стіну :)

Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)
Зберігаємо собі на стіну :)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика