субота, 14 вересня 2013 р.

Літній настрій..:)

Літній настрій..:)

Літній настрій..:)
Літній настрій..:)
Літній настрій..:)
Літній настрій..:)
Літній настрій..:)
Літній настрій..:)



Гормон щастя:)

Гормон щастя:)
Гормон щастя:)
Гормон щастя:)
Гормон щастя:)
Гормон щастя:)
Гормон щастя:)






Я б випила чашечку...:)

Я б випила чашечку...:)
Я б випила чашечку...:)
Я б випила чашечку...:)
Я б випила чашечку...:)
Я б випила чашечку...:)



Готуємо з музикою:)

Готуємо з музикою:)













Boney M.Sunny




4:02









































BaccaraCara Mia




2:57









































Carl DouglasKung Fu Fighting




3:12









































EruptionOne way ticket




3:32









































Lipps Inc.Funky Town




3:59









































BlondieHeart of glass




3:20









































Amanda LearQueen Of Chinatown




4:16









































CerroneSupernature




4:33









































Bee GeesStayin' Alive




4:44




























Немає коментарів:

Дописати коментар

Яндекс.Метрика